misssims

Alla inlägg den 8 juli 2011

Av Miss Sims - 8 juli 2011 14:32

Den här berättelsen handlar om Nelly.

Hon älskar barn!

Hon vill verkligen ha ett barn, men det finns två problem.

- Hon har ingen man/pojkvän, hon har varit singel i fem år och hon är väldigt ensam.

- Hon kan inte få några barn.

Nelly har nyss flyttat in i staden Twinbrook. 

Hon kollar på jobb och ser att man kan jobba som barnskötre! Nelly blir överlycklig och säker direkt, och hon får jobbet! Hon ska ta hans om två barn om dagen, 09:00 till 19:00 . Hon rusar till affärerna och köper barnstolar, spjälsängar, leksaker, massor! När hon tar hans om barnen så insåg hon att hon måste skaffa ett barn! Hon älskar ju barn! Men då kommer hon på tanken - ADOPTERA!


  Del 1 Del 2 Del 3

Av Miss Sims - 8 juli 2011 14:29

Har även destination världen!


 

yaaaay


btw, vill tacka en Bella!


Puss!   

Av Miss Sims - 8 juli 2011 14:27

Nu har jag kvännlsnöjen!


 


YAAAY! :D


Puss!   

Av Miss Sims - 8 juli 2011 13:17

Här kommer Amelia, del 15! :)


Roller:

Amelia - Rosa

Alexander - Blå

Jake - Grön

Jessie - Mörkrosa

Jennifer - Limegrön

James - Mörkblå


Övriga/Gäster/Danstjejer - Grå
                                                         
  DEL 15


Det har gått fem timmar. Amelia är på sjukhuset och det går långsamt. Det är mitt i natten men Amelia kämpar.

Alexander följer med in.

   Och även Jake?


   Efter två timmar kommer Amelia ut... men inte ensam!

IAmelia är nu mamma.


 Senare, hemma.


 - Hej gubben! Hej! Heeej!
  - Vad ska han heta tycker du?
- Derek! 
   - Hm.. ja, ja okej!
   - Han är den sötaste jag sett!
   - Hur kan du säga så?
- Haha, jo, faktiskt Alex, han är sötare än dig, hahaha
- Hahaha!! 
   - Du är också supersöt!
Mamma, han ska heta Derek! Men jag vet inte vart han ska sova... jag har inte fixat säng än...


 - Derek! Vilket underbart namn! Men du, jag och pappa har en överraskning! Vi har köpt en säng och vi föreslår att du och Alexander får sova i våran säng tills vi löser detta.     

   - Åh kolla! Vilken underbar säng! 
Sov gott nu älsklingen! Mamma och pappa kommer sen!

   - Mamma pratade med mej och sa att vi får låna sovrummet och dom har köpt en spjälsäng, men jag funderar på om du och jag ska kolla på ett eget hem till oss. Vad tror du? Vill du flytta hemifrån med mej?
   - Ja, självklart! Vi kollar!

- Tänk att jag är morfar nu...
- Och jag är mormor... 






Amelia har gjort en låt som handlar om något hon inte berättat.
" Jag är inte ens säker på att... Alexander är pappan. Det kan lika väl vara Jake. Men jag kan inte säga det till Alex, han är överlycklig över det här. Och Jake har Jessie, men jag tror att han ändå förstår... "


NÄSTA DAG 


   - Jake, varför är du så hemlighetsfull? Vad är det du ska säga?
   - Jessie, du vet att jag älskar dej. Så mycket att jag undrar..
   - Vill du gifta dej med mej?
   - MEN JAAAA! SÅKLART!
   - Älskling...

När Jake går in börjar Jessie bli lite illamående...


   Vad är det med henne?


En vecka senare har Jake sin svesexa.
 - DEN HÄR SVENSEXAN KOMMER ÄGA!
   Amelia går en promenad med Derek, för hon ska inte direkt vara med på svensexan så hon går hem till en gammal vän.
     Senare kom två danstjejer.
- Vi kör lite till om du vill!  






Sök i bloggen

Presentation


HELLU!
______
Jag är en tjej på 13 år som älskar sims 3. Jag gör berättelser om mina simmar.
Ungefär en berättelse i veckan.
Hoppas du gillar bloggen! Puss!

Ny fakta

 

 

Kommande -

Historia - Nathan & 6 till.

Och även ska jag börja med små komedi serier, bara ett inlägg lite då och då.

Design - Klockan och krimskrams & ny header.

Övrigt - Serie.

Status - Kollar film, sen sova, sen i skolan.

 

 

Historier

 


 

Mina sims

Dessa sims har jag.

 

Sims 3

Detta är själva orginalet som behövs för att kunna spela alla sims 3. Det är det bästa data spel som finns. Det är mycket bättre än sims 2! 

Sims 3 Drömjobb

Nu kan du få massa roliga jobb! Vad sägs om modedesigner? Brandman? Spökjägare? Eller vad sägs om skulptör? 

Sims 3 Destiantion Världen

Vad sägs om en resa till Kina? Eller vad sägs om Frankrike? Eller vill du kanske åka till Egypten? Det finns massviss med äventyr som väntar och massa att upptäcka!

Sims 3 Kvällsnöjen

Nu kan du bli kändis, alltså skriva autografer, bli fotograferad, åka limousin, papparazis överallt. Nu kan du även vara med i ett band! Massvis finns!

   Sims 3 Leva Livet

Nu får du allt ha koll på dina barn och tonåringar, som nu kan göra massa bus och dina tonåringar har humörsvängningar. Du kan ha möhippa/svensexa och massa massa mer!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vilken serie tycker du är bäst?
 Amelia
 Mamman som inte är mamma
 Josh & Amy

Varför jag är anonym

Vill ni veta varför jag är anonym?

Kolla detta inlägg så kommer ni förstå.

Till detta inlägg

Lämna ett avtryck!

Galleri

                


Ovido - Quiz & Flashcards