misssims

Direktlänk till inlägg 1 september 2011

Josh & Amy - Del 1

Av Miss Sims - 1 september 2011 18:20

Första delen av Josh & Amy. 

Men flera bilder försvann när datorn stängdes av, så brukar det aldrig vara, men min dator är lite konstig. Men flera vackra bilder är borta...
 

Amy - Lila
Josh - Limegrön 
Lisa - Rosa
Gäster -  Mörkgrön

                                                         DEL 1

Josh & Amy har för ungefär ett år sedan flyttat in i ett hus. Josh är en 21 - årig kändis så han har välidgt mycket pengar och är rik. Men Amy är en helt vanlig 19-årig tjej.  Såhär ser deras hus ut :


Huset 

 
Garaget
     
Musikrummet
   
Hallen
   
Köket
   
Sovrummet
   

Toaletten 

     
Vardagsrummet

       


Nu börjar det!  



- Älskling?
- Ja, sötnos?
 - Vad tror du om...?
- Vaddå?

 - Du vet...
- Jaha, ja! Ja... tiden står inte direkt stilla om man säger så... ja... kanske...
 - Vi pratar mer imorgon kanske... jag är rätt hungrig, jag tror jag gör lite snabbmat.


Nästa morgon, väldigt väldigt tidigt...


- Neeej, jag orkar inte gå upp nu...
   - Gääääääääääääääääääääsp..
 - Jag tänkte att vi kanske kunde åka till parken senare till lunch?
- Acho? Men alla china chans? Chen chu? Chu chet chatt chag cara... spott..  går upp såhär tidigt för att hinna jobba med skissen för jobbet. Jag hinner inte med så mycket idag än att jobba.

* Asså? Men alla dina fans? Men du? Du vet att jag bara.. *


Som jag skrev, flera bilder är borta...


På väg till parken, senare vid ett tiden.
 
* Som ni vet har mina bilder försvunnigt men jag fick mycket på film *



 

 - Amy, jag älskar dig och vill du gifta dig med mig?

- Åh... herregud!

 - Ja!
   - Åh, älskling!

- Åh, Amy...

- Josh...
 
Det finns få bilder från Josh svensexa. 


 - AHAHAHAHAHA! OHJE!
- Lisa, jag pissar på mej, hahahahaha!
- Hahahah! 

   * DISCH *
- Hahahaha!



Klockan 2 på natten kom Amy hem från sin vännina medan festen pågått, hon mådde så dåligt så hon åkte hem, men det är svårt att vila när det är fullt med dunka ljud.


- Åh... jag får försöka vila ändå...

  - Klockan är 5, slår vad om att alla grabbar sover på golvet än något.. Ah, min mage...  ahh!

 Då kom hembiträdet.

- Åh, herregud! Jag måste nog åka till sjukhuset och kolla upp det här!



 " Jag tror jag väntar med att berätta för Josh.. NEJ SHIT! IDAG ÄR DET JU MIN MÖHIPPA! "

" Ibland önskar jag att Josh inte var kändis. Han är för det mesta upptagen med sina fester och låtar och bandet och allt... Men nu får jag ta och laga maten till gästerna som kommer om... 5 MINUTER?! "
 


Det blev en riktigt festlig kväll.
     
 Sedan ville Josh vara med, även fast amy protesterat i nästan en kvart.


 

- Det är något jag måste berätta...
- Jaså?   - Ja tror du märkt det men jag är gravid.
  - SKOJAR DU? ÅH, HERREGUD! YEAAH!
   -Åh, herregud!
 - Jag antar att jag kan avboka gympassen jag har fixat? 
- Va?
- Jag var lite orolig över din vikt... skoja bara! 
 
 - Imorgon tar jag och städar undan allt, så får den gravida mamman vila.


Dagen efter 
   
   
Men Amy tog det bara lugnt. 


       
Amy mage under dagarna :


       
Plötsligt vaknar Amy...

   - Auuuuuuuuuuuuuuuutchhh!
   - Ah, ah, ahhh! JOOOOOOOOOOOOOSH! 


Efter 7 timmar och 18 minuter kommer Amy ut ur sjukhuset...

   ... med dottern Leah.


Leahs rum.
 - Såja älskling.. Imorgon är det mamma och pappas bröllop, så du måste vila. Sen vill jag varna dig för pappas fisar som startat vid 7 tiden på kvällen.
   " Imorgon gäller det... " 
 
DEN STORA DAGEN!  



   

   

   
   
Det var ett fantastiskt bröllop!




   Amy jobbade hårt med sitt mode jobb, nästan hela natten.

- Kanske det blir snyggare såhär...?   
 
Dagen efter



" Åh, jag måste skynda mej till jobbet ! Jag är 5 minuter sen! "   
   

 
Uppgift - Joggingkläder
Resultat - SKIT!


 


   
Uppgift - Ny hårfärg
Resultat - KATASTROF

Men det är inte lätt när man har annat att tänka på.. 


   
När hon kom hem sprang hon genast till Leah.


  - Nej men har du sovit? Vart är pappa? * DUNK DUNK * Jaha... bandet.


   

 
 
Ingen bild

Bella

3 september 2011 22:12

Jättefint hus! :)
Josh & Amy är verkligen söta tillsammans! :)

Miss Sims

4 september 2011 11:43

haha, naw!! :*

 
Matilda, siimstree

Matilda, siimstree

4 september 2011 09:36

Vill bara tipsa om att det kanske inte är det smartaste att döpa ungen till Leah när thesimsblogg redan har en sim i hennes historia som heter Leah. Man kan ju förknippa era historier då...

http://Siimstree.bloggplatsen.se

Miss Sims

4 september 2011 11:43

huh? men det är en stor värld och man kan döpa barn till vad som helst, även fast någon annan redan heter det. namnet är inte så vikitgt och namnet fick jag från programmet " teen mom " på mtv, inget jag snott från henne och vem som helst kan heta vad som helst xd spelar la ingen roll? xd

 
Ylva

Ylva

5 september 2011 07:40

Hej! Vilken bra historia! Du får gärna vara med i tävlingen på min blogg! :) Skulle va kul! //Ylva :)

http://onlythesims.bloggplatsen.se

Miss Sims

6 september 2011 17:24

Gärna! :D

 
Ylva

Ylva

7 september 2011 12:49

KUl! :) Mejlar du bilden eller lägger du upp den på din blogg? :) <3

http://onlythesims.bloggplatsen.se

Miss Sims

7 september 2011 15:35

Den kommer snart till min blogg men jag länkar den då till dej ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Miss Sims - 31 oktober 2013 22:58

Haha hej!    Oj det var längesen. Jag bloggade ju här anonymt ( och så ska det förbli ) för några år sen. Jag hade totalt glömt bort bloggen men jag kom och tänka på den. Har inte kvar mitt sims 3 längre, jag tog inte bort det men min dator gick ...

Av Miss Sims - 30 oktober 2011 15:16

Vad har hänt med bloggen? Varför har jag inte bloggat?   - Har varit bortrest i två veckor. - Har inte haft blogglust. - Mitt sims har cp:at. - Orkar inte blogga faktiskt...   Funderar på att ta bort bloggen...  Men inget bestlut ännu. ...

Av Miss Sims - 9 oktober 2011 17:41

Har inte haft någon tillgång till interet, men nu hörruni, jag är tillbaka! ...

Av Miss Sims - 16 september 2011 15:37

Amelia fortsätter men det börjar närma sig slutet.   Amelia - Rosa Alexander - Blå Jake - Grön Bob - Blå Tracy - Starkrosa Övriga/Gäster - Grå   James - Limegrön - = Någon pratar  " - Någon tänker Sned - När någon skriver elle...

Av Miss Sims - 14 september 2011 14:56

Ny omröstning! Så rösta nu!  Det tar en sekund!   Please! ^^ ...

Sök i bloggen

Presentation


HELLU!
______
Jag är en tjej på 13 år som älskar sims 3. Jag gör berättelser om mina simmar.
Ungefär en berättelse i veckan.
Hoppas du gillar bloggen! Puss!

Ny fakta

 

 

Kommande -

Historia - Nathan & 6 till.

Och även ska jag börja med små komedi serier, bara ett inlägg lite då och då.

Design - Klockan och krimskrams & ny header.

Övrigt - Serie.

Status - Kollar film, sen sova, sen i skolan.

 

 

Historier

 


 

Mina sims

Dessa sims har jag.

 

Sims 3

Detta är själva orginalet som behövs för att kunna spela alla sims 3. Det är det bästa data spel som finns. Det är mycket bättre än sims 2! 

Sims 3 Drömjobb

Nu kan du få massa roliga jobb! Vad sägs om modedesigner? Brandman? Spökjägare? Eller vad sägs om skulptör? 

Sims 3 Destiantion Världen

Vad sägs om en resa till Kina? Eller vad sägs om Frankrike? Eller vill du kanske åka till Egypten? Det finns massviss med äventyr som väntar och massa att upptäcka!

Sims 3 Kvällsnöjen

Nu kan du bli kändis, alltså skriva autografer, bli fotograferad, åka limousin, papparazis överallt. Nu kan du även vara med i ett band! Massvis finns!

   Sims 3 Leva Livet

Nu får du allt ha koll på dina barn och tonåringar, som nu kan göra massa bus och dina tonåringar har humörsvängningar. Du kan ha möhippa/svensexa och massa massa mer!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vilken serie tycker du är bäst?
 Amelia
 Mamman som inte är mamma
 Josh & Amy

Varför jag är anonym

Vill ni veta varför jag är anonym?

Kolla detta inlägg så kommer ni förstå.

Till detta inlägg

Lämna ett avtryck!

Galleri

                


Ovido - Quiz & Flashcards