misssims

Alla inlägg den 28 maj 2011

Av Miss Sims - 28 maj 2011 20:37

Hej hej!


Här kommer del 9.


Roller - 

Amelia - Rosa

Alexander - Blå

Jake - Grön

Jessie - Starkrosa


 

                                                        DEL 9


Amelia är nu tillsammans med Jake. Hon säger att han bara ska gå och handla lite mat. Amelia går till affären.


 

- Yes! Allt går som planerat!


????????????????????????????????....................


Amelia kom på att hon glömde plånboken och kommer tillbaka.

Alexander hade sett vad Jake hade gjrot mot Amelia. Förtat med en annan tjej, Jessie. Men han sket i det. Han skret i Amelia, han bettyde inget för henne längre.


 

- Alexander..?


 

" Han är inget annat än ett J@*_~^[$  idiot! JAG HATAR HAN! "


 

- ALEXANDER ÄR ETT KRÄK! Vad ska jag göra? Du är den ända som finns!               - Amelia, jag bryr mej inte. Sköt dej själv!                                                           - VA?!                                                                                                                 - Du fattar verkligen inte! Jag trodde du fatta! Jag har gillat, men du bara sket i det. Sen när jag berättar om hur hemsk Jake är, så skiter du bara i mej och börjar bry dej om han!                                                                                         - Alexander! Snälla, nej! Du är den ända nu! Förlåt mej! Jag fattar vilket kräk han är.                                                                                                                      Alexander tvekar. " Okej. Jag.. förlåter dej då. Jag tycker du ska snacka med han.. "                                                                                                               - Alexander... Tack!


 

- ALEXANDER? VA TROR DU ATT DU HÅLLER PÅ MED?! HUR TÄNKER DU?! HUR KUNDE DU? HUR... FÖRÄDARE! JAG HATAR DEJ!                                                      - Ta det lugnt! Asså, det är inte som du tror?! VAD ÄR DET MED DEJ?!        

- GRRRRRRRRRRR!         

   - Du tror du kan gå bakom ryggen på mej när jag är borta i fem minuter!!! DU TROR ATT JAG INTE SKULLE MÄRKA NÅTT!

- MEN SLAPPNA AV!

   - JAG?! SLAPPNA AV?! DU ÄR OTROGEN MOT MEJ, SKA JAG... SLAPPNA AV?!

 

- Jake.. Jake.. Jake... DU ... DU ... DU GÖR MEJ... GALEN!


 

- Du.. försvinn ur mitt liv!!!!                                                                                  - Du stinker, ditt kräk!                                                                                          - DU! NU ÖVERDRIVER DU!                                                                                  - GÖR JAG DET?! DU ÄR DEN HEMSKASTE MÄNNISKA JAG TRÄFFAT!                         - DU ÄR TRÖG I HUVUDET!                                                                                 - INTE TRÖGARE ÄN DU! DIN LILLA %@*&!                                                             - URSÄKTA, VAD SA DU?!                                                                                     - B*£[= !!!                                                                                                             - Du... du är värre än jag trodde! Jag hatar dej, du har förstört mitt liv, din lilla... ÅÅÅH!                                                                                                                                                                                                                                 Man kan nog säga att Jake inte än Amelias pojkvän direkt.



















Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Presentation


HELLU!
______
Jag är en tjej på 13 år som älskar sims 3. Jag gör berättelser om mina simmar.
Ungefär en berättelse i veckan.
Hoppas du gillar bloggen! Puss!

Ny fakta

 

 

Kommande -

Historia - Nathan & 6 till.

Och även ska jag börja med små komedi serier, bara ett inlägg lite då och då.

Design - Klockan och krimskrams & ny header.

Övrigt - Serie.

Status - Kollar film, sen sova, sen i skolan.

 

 

Historier

 


 

Mina sims

Dessa sims har jag.

 

Sims 3

Detta är själva orginalet som behövs för att kunna spela alla sims 3. Det är det bästa data spel som finns. Det är mycket bättre än sims 2! 

Sims 3 Drömjobb

Nu kan du få massa roliga jobb! Vad sägs om modedesigner? Brandman? Spökjägare? Eller vad sägs om skulptör? 

Sims 3 Destiantion Världen

Vad sägs om en resa till Kina? Eller vad sägs om Frankrike? Eller vill du kanske åka till Egypten? Det finns massviss med äventyr som väntar och massa att upptäcka!

Sims 3 Kvällsnöjen

Nu kan du bli kändis, alltså skriva autografer, bli fotograferad, åka limousin, papparazis överallt. Nu kan du även vara med i ett band! Massvis finns!

   Sims 3 Leva Livet

Nu får du allt ha koll på dina barn och tonåringar, som nu kan göra massa bus och dina tonåringar har humörsvängningar. Du kan ha möhippa/svensexa och massa massa mer!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vilken serie tycker du är bäst?
 Amelia
 Mamman som inte är mamma
 Josh & Amy

Varför jag är anonym

Vill ni veta varför jag är anonym?

Kolla detta inlägg så kommer ni förstå.

Till detta inlägg

Lämna ett avtryck!

Galleri

                


Ovido - Quiz & Flashcards