misssims

Direktlänk till inlägg 28 juli 2011

Mamman som inte var mamma - Del 3

Av Miss Sims - 28 juli 2011 19:19

Hej!


Här kommer del 3! Det var så kul att göra så jag gör en nu igen ;)


Roller -

Nelly - Turkos

Marc - Grön

                                                    DEL 3

   - Wow! Va fint du har det! Men... Marc? Är det du?
- Nelly... jag är ledsen för allt...
- Jag älskade ju dej! Hur kunde du lämna mej så? Och sen vara otrogen..
- Jag...
- Du krossade mitt hjärta... Men jag har kommit över det nu.
  - Du, jag ska berätta allt. Den här tjejen betydde aldrig något!
Vi skulle resa iväg till frankrike tillsammans - ja! Men jag kom inte. Min pappa och mamma hämtade upp mej när jag skulle åka, dom bara kasta in mej i bilen, jag skrek och sa " Vad gör ni? " och dom sa bara " Inte ett ord! " Jag fattade inte! Men det visade sej att en man var ute efter hela familjen för att pappa var skyldig folk pengar och dom hade planerat att döda hela familjen om vi inte stack härifrån eller gav dom pengar och pappa hade inte så mycket pengar. Vi flydde iväg. Jag tänkte på dej hela tiden men fick inte kontakta någon från förr, för dom kunde hitta oss. Det har gått fem år nu och pappa har gett männen pengarna nu. Jag har nyss flyttat hit. Jag vet att jag har förändrats. Jag har svart hår, svarta kläder, tatueringar, värsta emo kanske, jag vet inte, men det är ändå jag, Marc Washington.

- Marc... jag är hemskt ledsen... förlåt! 
Jag bör nog gå hem nu... men vi kan väl träffas snart? Vad sägs om imon vid åtta?
 
Dagen efter  - Hej Marc! Vi träffas sen vid åtta, jag jobbar nu men är snart klar! Okej? Bra! Hejdå!

Sen! 

   - Hej..
   - Hej Nelly...
   - Ja, du har också ändrats lite...
- Ja... kanske det. 
   - Jag måste liksom gå, förlåt! Mene... vad sägs om en dejt... ähm.. middag hemma hos mej imorgon? Då jobbar inte du va?
- Ehm.. jae.. nej! Det blir bra! 

   - Shit...

DAGEN EFTER PÅ KVÄLLEN 

   - Hej! Va fin.. du ser bra ut.

- Tack detsamma, hehe.. Jag har redan ätit, förlåt, men med tanke på hur du lagar mat... 
- VA? Hahaha!

- Säker på att du inte vill ha?
- Ja! Verkligen! Hehe!

Senare på kvällen efter lite drinkar...

   - HAHAHAHAHAAH!
- AAAAAAUUUUTCHH!
   - HAHAHA!



Nelly och Marc fortsatte umgås.
Mycket.

Väldigt mycket.

   - Marc, tack för allt.
- Hehe..
   - Jag är ledig imorgon. Kan inte du sova hos mej?
- Ja absolut!
 
Dagen efter! 


 Nelly har tydligen hittat kärleken igen.
   - Jag älskar dej!
   - Sov här inatt igen!
   - Okej älskling.

- Älskar du mej tillräckligt för att kalla mej flickvän?   
- Nelly... såklart! 
   



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Miss Sims - 31 oktober 2013 22:58

Haha hej!    Oj det var längesen. Jag bloggade ju här anonymt ( och så ska det förbli ) för några år sen. Jag hade totalt glömt bort bloggen men jag kom och tänka på den. Har inte kvar mitt sims 3 längre, jag tog inte bort det men min dator gick ...

Av Miss Sims - 30 oktober 2011 15:16

Vad har hänt med bloggen? Varför har jag inte bloggat?   - Har varit bortrest i två veckor. - Har inte haft blogglust. - Mitt sims har cp:at. - Orkar inte blogga faktiskt...   Funderar på att ta bort bloggen...  Men inget bestlut ännu. ...

Av Miss Sims - 9 oktober 2011 17:41

Har inte haft någon tillgång till interet, men nu hörruni, jag är tillbaka! ...

Av Miss Sims - 16 september 2011 15:37

Amelia fortsätter men det börjar närma sig slutet.   Amelia - Rosa Alexander - Blå Jake - Grön Bob - Blå Tracy - Starkrosa Övriga/Gäster - Grå   James - Limegrön - = Någon pratar  " - Någon tänker Sned - När någon skriver elle...

Av Miss Sims - 14 september 2011 14:56

Ny omröstning! Så rösta nu!  Det tar en sekund!   Please! ^^ ...

Sök i bloggen

Presentation


HELLU!
______
Jag är en tjej på 13 år som älskar sims 3. Jag gör berättelser om mina simmar.
Ungefär en berättelse i veckan.
Hoppas du gillar bloggen! Puss!

Ny fakta

 

 

Kommande -

Historia - Nathan & 6 till.

Och även ska jag börja med små komedi serier, bara ett inlägg lite då och då.

Design - Klockan och krimskrams & ny header.

Övrigt - Serie.

Status - Kollar film, sen sova, sen i skolan.

 

 

Historier

 


 

Mina sims

Dessa sims har jag.

 

Sims 3

Detta är själva orginalet som behövs för att kunna spela alla sims 3. Det är det bästa data spel som finns. Det är mycket bättre än sims 2! 

Sims 3 Drömjobb

Nu kan du få massa roliga jobb! Vad sägs om modedesigner? Brandman? Spökjägare? Eller vad sägs om skulptör? 

Sims 3 Destiantion Världen

Vad sägs om en resa till Kina? Eller vad sägs om Frankrike? Eller vill du kanske åka till Egypten? Det finns massviss med äventyr som väntar och massa att upptäcka!

Sims 3 Kvällsnöjen

Nu kan du bli kändis, alltså skriva autografer, bli fotograferad, åka limousin, papparazis överallt. Nu kan du även vara med i ett band! Massvis finns!

   Sims 3 Leva Livet

Nu får du allt ha koll på dina barn och tonåringar, som nu kan göra massa bus och dina tonåringar har humörsvängningar. Du kan ha möhippa/svensexa och massa massa mer!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Vilken serie tycker du är bäst?
 Amelia
 Mamman som inte är mamma
 Josh & Amy

Varför jag är anonym

Vill ni veta varför jag är anonym?

Kolla detta inlägg så kommer ni förstå.

Till detta inlägg

Lämna ett avtryck!

Galleri

                


Skapa flashcards